Friday 15 July 2011

Siri Bercakap Dengan Jin Oleh Tamar Jalis



Saya percaya semua orang di Malaysia mengenali nama besar yang akan saya sebutkan disini iaitu TAMAR JALIS. Seorang penulis cerita seram yang menjadikan pengalamannya bersama datuknya sebagai penulisan yang amat menarik. Dulunya setiap kedai buku akan menjual buku- buku Siri Bercakap Dengan Jin ini, tetapi sekarang ianya telah pupus sama sekali. Amat payah untuk kita jumpa buku- buku tersebut dewasa ini. Setelah mencari- cari di yahoo saya telah berjumpa dengan sebuah blog yang mengumpul koleksi siri- siri Bercakap Dengan Jin ini. Jadi saya berasa mungkin ramai diantara kita yang meminati siri ini namun tidak tahu dimana untuk mendapatkannya. Nah...disini anda dapat kembali ke zaman muda anda dimana karya ini amat digemari oleh pelbagai lapisan masyarakat.

8 comments:

  1. Saya memang peminat penulis buku ini. Cg mengingatkan saya ttg era kegemilangan beliau. Mujur juga saya follow. How? website dia..? Apa pun thanks - coz following my blog. Nak Balik dah khamis itu ari baru tau we are college mates. Selamat berblog..:)

    ReplyDelete
  2. Ya ka Cikgu Halizar? Saya pun tak perasan. Maklumlah ramai org kan...anyway thanks.

    ReplyDelete
  3. DAH LAMA TAK BACA SIRI BERCAKAP DENGAN JIN .MASUK BEBUDAK DL MEMANG BANYAK KOLEKSI KAT RUMAH

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. khoirulnizam - Bro buleh cari siri crita ni dlm internet. Ada yg versi pdf, buleh print kalau berminat nak buat koleksi.

    zaharina05, t.q for ur comment. Actually this song was dedicated to my beloved wife.

    ReplyDelete
  6. Dont get wrong Mr. I did not meant ..that..from the lyric.. of course that song has to belongs to our loves one ok..I'm.just sharing.. Sorry 4 that-

    ReplyDelete